Selectarea participanților și lucrărilor care vor fi admise spre comercializare, cu eliberarea avizelor pentru participarea în cadrul expozițiilor cu vânzare, va fi efectuată de către Consiliului Consultativ al Direcției Cultură, din componența căruia fac parte oameni de artă.
Astfel, repartizarea locurilor pentru desfășurarea comercializării articolelor de artizanat și meșteșugărești, suvenirelor și picturilor va fi organizată de către DGECT, după principiul rotației, cu o periodicitate de 15 zile.
Reprezentanții primăriei menționează că, principiul de rotație se va aplica doar în cazul în care numărul adresărilor din partea artiștilor plastici va depăși numărul locurilor de vânzare.
Cererile de participare și poze ale lucrărilor urmează a fi depuse la sediul Direcției generale economie, comerț și turism din str. Columna, 106 sau prin email: [email protected]; Tel.: (022) 22-50-78, (022) 22-61-64, (022) 22-19-55, (022) 22-04-03.
Menționăm că pe „Aleea artiștilor de creaţie, expoziție cu vânzare” din Parcul Catedralei au fost finalizate lucrările de montare a 20 de platforme, ce vor servi drept suport pentru expoziția și comercializarea lucrărilor pictorilo.
Bugetul prevăzut pentru realizarea spațiului de comerț este constituit din surse oferite de către (TICA) - 80 mii dolari, precum și 700 mii lei alocați de Primăria Chişinău.
Târgul de suvenire și tablouri a fost evacuat din scuarul Mihai Eminescu în vara anului 2020, după ce Primăria Chișinău a decis reabilitarea scuarului.
