„Ne propunem un transfer ordonat al afacerii noastre către un nou proprietar, în deplină conformitate cu legile internaționale și locale. Pentru a asigura siguranța și bunăstarea continuă a angajaților noștri și pentru a minimiza riscul naționalizării, am concluzionat că este esențial să continuăm cu operațiunile recent reduse în această perioadă de tranziție”, se arată în comuncat.
Anterior, compania a anunțat că oprește producția, publicitatea și vânzarea mărcii Heineken în Rusia, scrie Market Watch.
Heineken are 1.800 de angajați în Rusia și spune că este al treilea cel mai mare producător de bere din țară, unde produce mărcile „Jiguleovskoe” și „Ohota” pentru piața locală, scrie France 24.
„Salariile angajaților noștri vor fi plătite până la sfârșitul anului 2022 și vom face tot posibilul pentru a le proteja viitoarea angajare”, se mai arată în comunicat.
Producătorul de bere a spus că nu va profita de pe urma „niciunui transfer al proprietății” și se așteaptă la pierderi de aproximativ 0,4 miliarde de euro în total.
Producătorul de bere olandez deține și mărcile de bere Sol, Birra Moretti și Tiger. Alte mărci celebre ale Heineken includ cidrul Amstel, Tiger și Strongbow.
